Svar på tal!

Thitti: kan inte ni videoblogga nån gång? :D <33333

Svar: Jovisst, men jag har tyvärr ingenting jag kan filma med och lägga upp på bloggen :(
Men Amanda kanske kan ;) <33
Tack för kommentaren! :D



Har ätit nu, pannkakor med spenat (jag vet, låter sjukt, men smakade typ som raggmunkar), och sitter nu och ska kolla mina mail.
Imorn är det fredag och på söndag har jag konsert i konserthuset, fett stort, och vi ska spela västa långa låten, eller egentligen är det flera låtar ihopsatta, och det är sjukt nervöst för tänkt om man spelar fel eller tappar bort sig.
Men vi är MASSOR av gitarrister så jag kan ju bara låtsas som att jag spelar HELT rätt;)
Puss /H<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0