Sooorry!!

Förlåt för att jag har varit fett seg med att blogga.
Jag har tänkt; Ah jag måste blogga men det har aldrig blivit av, jag har kommit på andra saker och sen glömt bloggen:S
Kollar på G.A. så måste gå tillbaka nu för pausen har slutat, nån som har börjat kolla på  det efter mina och Amandas rekommentationer?;)
Har inte många läxor jag måste göra, som tur va för jag har träning snart, men jag har matte och kanske svenska (om jag hinner).
Nu ska jag byta om till fotbollskläder.
Btw, jag tänkte baka kärleksmums som jag har gjort en gång tidigare med Thitti, Amanda och Johanna;)
Puss /H<333


Kommentarer
Postat av: thitti

kan inte ni videoblogga nån gång? :D <33333

2012-03-28 @ 19:01:18
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0