Senaste dagarna!

Har precis duschat och ska titta lite på tv men ska berätta lite om de senaste dagarna! :

Igår: Vi hade vanlig skoldag, jag hade utvecklingssamtal klockan tre så väntade i skolan efter vi slutat. Gick ganska bra! :D Sen när jag var klar åkte jag hem till helena, vi tittade på tv och åt lite.
Sen strax efter fyra så åkte vi in till V-by för att hämta ut biljetter till hungerspelen som vi ska se på lördag! WHIOOOOOO!! :D Helena hade ju fixat, som hon skrev förut ;)
Sen kom vi hem och så, sen hade vu ju innabandy träning på kvällen :)

Idag: Jag hade sovmorgon till tio vilket var otroligt skönt! Annars var skoldagen som vanligt. Gitarr efter och sen träning. Just nu sitter jag bara och tittar på tv :)
Har halvhemstudiedag imorn så slutar vid halv tolv elr halv ett, kommer inte riktigt ihåg :P
Och vädret idag var ju underbart ! 

Här får ni lite vår bilder! (Inte tagna av mig)









Puss<33 -A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0