Provet avklarat!

Jupp, hade ju franska prov idag, gick väl sådär för mig har några små fel som jag vet om :O
Men dagen idag har vart ganska okej, började ju nio, hade två lektioner innan lunch och tre efter. Fast det var ganska skönt för på idrotten så hade vi håltimme och det var sista lektionen! Så jag satt bara i korridoren och läste medan jag väntade på Helena. Hade ju gitarr också så vi åkte direkt till brommaplan och satte och på donken :) efter gitarren drog vi hem och jag hade ju träning så gick på den, känner mig lite bättre med förkylningen så det är bra!
Ja, just nu sitter jag och äter en macka och ska snart duscha och sen göra matte! Måste läsa lite också för har lånat trilogin av hungerspelen ( alltså alla tre böckerna i samma bok, fast hade redan läst den första) och jag läste nyss ut andra boken, Fatta Eld, och ska då börja på den tredje! :D ett tips på en bokserie om ni gillar lite action elr hur man nu ska förklara? :S
Aja, ska äta klart nu och så! :D




Puss! -Amanda




Här kommer en bild från USA som är tagen i centralpark! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0