Hungerspelen

Asså vill se hungerspelen!!!
Nån som ska gå på fredag i Vällingby? Eller tror att jag ska det för jag vet en som ska det, men det beror på om jag och Amanda kan (jag går inte på en film som både vi har längtat efter i flera veckor, själv!) 
Lyssnar iaf på musik, Call me maybe (braaa!)  
Ska äta snart, blir pannkakor (!!!)
Va me Malin idag och lite me Amanda också, vi spelade ett spel, vi 3, heter ''Apples for apples''.
E sjuuuuukt kul! :D
Nu ska jag kolla vidare på datorn, ska också fråga mamma om jag kan på fredag;)
Puss /H<33

P.S. Lyssnade precis också på Euphoria och sen när den slutade, gissa vilken jag hör på radion?? Läskigt!! (Lyssnar själv i hörlurar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0