Home!

Japp, nu är jag hemma! Skulle ha åkt hem imorn men istället för det så åkte vi hem idag vilket jag tycker är skönt för att då kan jag vara hemma en dag innan lovet! :D
Kan berätta om veckan:
Kom till stugan vid sju i söndags och då åt vi ugnspannkaka till middag.
Sen fixade vi sängar och så. Vi, jag och fyra andra i min ålder, valde loftet.
Va jätte mysigt där uppe! Har tyvärr ingen bild på hur det såg ut där uppe men jag har en på hela huset :)
                      Sen på tisdagen och onsdagen åkte vi i backarna där i Klövsjö.
                                         Och sen på onsdagkvällen så var det kvälls åk så jag och en kompis hyrde snowboard då och körde lite. gick inte så bra för
 mig först för jag kom inte upp i liften, hahahaha :D
Och sen så körde vi snowboard torsdag, fredag och lördag :)
På torsdagen så åkte vi till vemdalsskalet som
bara låg typ tjugo minuter bort.
Och där var det bra backar tycker jag och vi körde där hela dagen och sen på fredagen
så åkte vi till Björnriket som låg cirka 40 minuter bort.
Där var det också bra backar och vi hade fint väder!
fast först såg det inte ut att vara bra väder för det var massa moln men sen när man tog
sittlyften upp så åkte man typ igenom molnen
och så var det jätte fint väder sen!
Asså det är svårt att förklara men det såg jätte häftigt ut! :D
Och sen åkte vi dit på fredagen också men då var det jäytte dåligt väder.
Det blåste asmycket och backarna var bara isiga.
Så då ville några åka till klövsjö men jag och min kompis ville åka till
Vemdalsskalet så då gjorde vi och några till det
och sen så åkte vi väldigt länge kom typ hem fyra elr havl fem.
Och så var det kvällsåk som vi ville köra :)
Och nu har jag träningsvärk typ överallt! :P

Just nu kollar jag på melodifestivalen och äter lite :)


Puss! -Amanda


P.S det kommer lite bilder imorn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0