Hemma!

Ja, läs rubriken!
Ganska skönt, men också lite tråkigt för jag åkta bara i knappt 2 dar så jag skulle gärna åkt lite mera, kanske att vi åkte dit på onsdagen istället för torsdagen.
Vad har ni gjort under lovet, allihopa??:D
Man vill ju ha lite koll;)
Åkte med Lotta på torsdagen och på fredagsförmiddagen, för på eftermiddagen så träffades jag och Maja och körde tillsammans, skitkul!!:D
Fast vi fick inte så bra början för vi skulle åka Götes brant, ja hör namnet, kuuul...!
Haha, iaf så åkte jag typ asfult nerför det värsta och vänta på Maja, men hon hade fastat där uppe (inte konstigt det, backen va typ asbrant och livsfarligt isig, jag höll på att slå mig fördärvat!! (ramlade inte under hela skidresan (''stolt''))) ← Jaa...
och hon tog av sig skidorna och skicka ner de till mig, sen åkte hon på rumpan ner till mig;)
Och några behövde hämta hennes stavar:P
Haha inte så bra början!
Nu ska jag snart äta middag (kl. 9 typ!) så bloggar imorn, astrött kommer typ somna vid middan!


Puss/ H<33


P.S. Ska försöka lägga upp bilder från Romme (där ja va) men det va inte så många + att det e lite svårt:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0