...

Jaa kul, det e söndag, sämsta dagen på veckan, och jag är S J U K!!!
Jag tänkte när jag vaknade '' Åh, söndag, jaja jag har match idag och det blir kul'' men så vart jag sjuk och har bara varit hemma och haft det sämst...
Hade också träning men skulle gå på matchen ist men så blev inget av:'(
Hade iaf ont i halsen och huvudet när jag vakna, sen gick halsontet över lite varje timme typ på dagen, men nu har jag skitont i huvudet, det bara bultar och gör jätteont!
Hade som tur va inte direkt nån feber, bara nåra grader.
Skulle också kanske va me Thitti idag, om jag skulle hinna, men nej...!
Det här va min dag iaf;
Jag vaknade och slappade i sängen aslänge, sen gick jag upp och åt lite (usch, inte gott).
Efter det gick jag ut med Buthie, han älskar det!!!!, sen gjorde jag i n g e n t i n g  på typ 2 timmar.
Kl typ 3 kollade jag på en repris från Greys Anatomy (närmare bestämt 2 repriser) sen kollade jag på en film (no strings attached, bra film) och efter det så åt jag middag. Plus att nångång där emellan så fikade jag.
Nu ska jag prova min skinnjacka, kommer bilder imorn på den. Skitsnygg!
Puss /H<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0