Chillar!

sitter just nu och tittar på tv, vet inte riktigt vad det är för program, hehe :P
Har innebandy match idag, det är samling klockan halv fyra men måste åka vid tre för det tar typ en halvtimme att åka dit :)
Innan matchen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske städa lite på mitt rum om jag orkar
annars blir jag nog bara hemma och chillar.
Hade ju fotbollsmatch igår och det gick bra :D Sen efter så spelade jag och helena lite sims
och sen åkte
jag ju och fixade föräldrarfesten, vi hade den för att tjäna in de sista pengarna till resan vi ska göra på
påsklovet till Barcelona! :D



nån bild jag hitta på datorn :P


Puss! -A



P.S är sjukt glad att det börjar bli vår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0