Tugga tuggummi

Ja, tuggar tuggummi just nu och kom inte på nån rubrik, hehe :)
Idag så åkte jag, helena och johanna pulka i min backe, hahaha kanske lägger upp lite videos sen :D
Helena hade träning och gick vid fyra, johanna gick också för hon behövde göra matte tror jag? :)
Gjorde världen snabblunch, värmde köttbullar i micron och gjorde pulver mos ! Var i alla falll väldigt gott!
Just nu så kollar jag bara runt lite på datorn och ska väl snart hitta på nåt annat, men är ganska trött så det blir en tidig kväll idag för mig!
Tänkte lägga upp en bild på kladdkakan jag gjorde igår, men är inne på en annan dator så gör det senare :)


vet inte hur den här bilden blir, men har inga bilder på den här datorn så tog en från fb, men vi får väl se ;)

Puss! -Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0