Tjeena!

Halloj, har kommit hem nu från Storvreta-cup, eller rättare sagt, jag kom hem typ... runt 5?? Äh jag vet inte men jag sov typ hela vägen, plus att Johanna, den elakingen, tänkte ta kort på mig när jag sov, men som tur vare för mörkt så det gick inte:D Nu har jag iallafall ätit lite middag, risotto med någon sorts skinka, och det var goodie men jag var inte så hungrig, så det var synd. Kan berätta lite om cupen. Vi bodde i en skola som hette ''Fyrisskolan'' och det var askul och mysigt, men tyvärr kom vi i en ganska tuff gruppspels-grupp, så vi kom till B-slutspel istället för A-slutspel:( Fast vi kom till final, men tyvärr så förlora vi den mot Täbys 97:or (sa jag att vi körde med Ängbys 97:or??) men jag tyckte vi var bra ändå. Jag fick jätteont i knät första eller andra matchen, för jag typ trampa konstigt så knät knäcktes (jag vet låter onödigt dramatiskt, men hur ska jag annars beskriva det?) så jag hade skitont i knät hela cupen och jag kunde inte spela andra halvlek i finalen. Men jag tycker, som sagt, att det gick helt okej ändå, även om vi kom i B-slutspel istället för A. Om man räknar ut var vi kom överhuvudtaget, så kom vi 12 av 19 lag och det e ju inte såå dåligt... Vet inte vad som e fel me datorn men jag kan inte lägga upp nån bild så inlägget blír bildlöst:S Puss //Helena<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0