Nån som är lika trött som jag?

Godkväll!
Ja, idag var det ju bara en vanlig skoldag, slutade som sagt vid två och sen senare vid halv fyra ungefär så satt jag, Helena och Johanna och tittade på tv hemma hos mig. Åt lite chokladmuffins också :) Sen vid sju kanske så åkte jag mamma och jonta för att handla mat, köpte massa gottigotti!, och vi kom hem vid åtta precis när pappa kom hem så fick hjälp av honom att bära upp kassarna.
Börjar 8.20 imorn och slutar vid två, har inte så jobbiga lektioner, typ SO, svenska, NO och franska ;)
Är ganska trött nu så ska väl ta och försöka lägga mig snart så att jag
inte är så jätte trött imorn :)


Gammal...

Puss Puss! <3 /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0