Myskväll!

Idag har jag som sagt spelat innebandymatch och sen efter kom Amanda sen Thitti och sist Johanna.
Vi gjorde inte så mycket förutom att köra ''Twister'' och ''Pictionary'' och typ skratta åt videor. Haha såå pinsamt för en viss person, ni vet vem jag snackar om, Thitti, Jojja och Amanda!
Men nu på kvällen, efter jag har ätit, ska jag gå till Jojja, för vi 4 ska kolla på ''Valentine's day''.
Jag har sett den några gånger, fast den e fortfarande bra + att Jojja och Thitti ville se den:P
Nu ska jag kolla hur det går med maten och om jag hjälpa till, fast först ska jag kolla runt färdigt på datorn;P
-Puss/ H


Jag och min kusin, Lovisa, för måånga år sen ser det ut som:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det pinsamt för

2012-01-14 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0