Korv o pasta!

Heeej!
Haha, älska rubriken! Haha, nej men skrev det bara för att vi åt de till lunch :)
Men idag så var jag hemma hos Helena, som ni kanske förstod från hennes inlägg. Gick hem hit vid halv sju, Helena åt midda här, vart pizzaaaaa! Gotti gotti! Efter det chiilla vi galet med filmen " she's the man" :D
Ska snart ta o gå o lägga mig, för måste försöka lägga mig lite tidigt så att jag inte vaknar så sent och så tills skolan börjar på onsdag ( :( ) när börjar ni skolan igen?
Imorn blir det filmkväll ( fjärde kvällen I rad för mig, hihi ;)) med Helena, johanna, och thitti :D myspys !


Puss! / amanda

Här kommer en snygg vriden bild på mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0