Kommentera mera!

Halloj!
Ja, det skulle vara jätte kul om ni ville kommentera mera, det blir roligare för oss och vi fortsätter nog längre då. Jag vet jag vet, jag kan inte begära så mycket eftersom att vi har varit borta men annars när vi är hemma och bloggar mycket får ni jätte gärna kommentera mera! :D
Men idag i alla fall så var ju jag hos Helena. Efter att fikat vid halv fem så drog vi till ica för att köpa grädde, Helenas mamma behövde grädde och vi behövde frisk luft så vi tog en sväng dit. Sen när vi kom hem gick jag bara hem och hämta en sak hemma hos Helena och sen gick jag hem. Har precis ätit en god middag som bestod av ris och kycklingsås :) ska snart ta och kolla på en film med mamma som hon hade hyrt under dagen.

Puss så länge! <3 - A


Kommentarer
Postat av: thitti

hur många läsare har ni per dag? vad är rekordet? <333

kram!

2012-01-06 @ 21:52:27
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0