Innebandy match

Heej!
Kom hem för ett tag sen från att ha spelat innebandy match, blev 1-1. Ska snart duscha och äta lunch :)
Igår hade vi innebandy träning och efter det hade jag, Helena o Johanna lite mys på kvällen. Var hemma hos Johanna och bada och hade ansiktsmask, myspys! Åt ostbollar och drack en juice som vi blandat med äpple juice och apelsin juice, blev faktiskt gott! :D
Gick hem vid ungefär tio kanske. När jag kom hem så fixa jag mig så att jag kunde lägga mig, gick upp 8.20 ida.
Just nu bara slappar jag i soffan men ska snart släpa mig upp till duschen och duscha. Vet inte riktigt vad som händer senare idag, men återkommer nog om det senare :D

Puss! - Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad består annsikst masken av

2012-01-14 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0