I have nothing to do, what should i do?

Gör inte så mycket just nu, råkade nyss ha ut en burk med en massa tops i så höll på och plocka upp de ett tag, hehe, klantigt?
I alla fall så har vi innebandymatch imorn, samlig kvart över två så behöver inte gå upp tidigt elr nåt för dens skull
men ska åka och hyra skidor imorn på morgonen med mamma och brosan och vi skulle åka typ
 elva elr halv elva elr nåt sånt så det blir lite tidigt i alla fall.

Började tjugo över åtta idag och hade Svenska, NO, lunch, SO och sista lektionen va franska så det var ganska
slappt :) Efter det gick vi först hem till helena och mata buster och sen gick vi över
hit, åt lite och kollade på Grey's Anatomy när det började. Efter det gick Helena hem och jag åt vi halv sju
åt hemgjorde pizza vilket var awsome !

Ni kanske undrade varför jag skulle hyra skidor och svaret är att vi ska till Romme på måndag med skolan, asroooligt!!
Det brukar vara så många som hyr där uppe i Romme men efter som att det är så knökigt så ska vi hyra hemma ist :D  Fast det blir lite jobbigt på måndag, för det första ska vi samlas 6.15 (!) och sen måste man komma lite tidigare så att man hinner packa in allt och så i bussen :S Men det blir i alla fall roligt när man kommer dit! :D

Min helg blir inte så intressant. Har ju som sagt innebandy match imorn och efter det skulle nog jag och helena höras. Och på söndag tror jag så kanske vi skulle åka till vällingby för att köpa lite nagelgrejs, men det kanske blir på lördag, vet inte riktigt :)

Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kollar väl runt lite på datorn och sen så kanske jag hittar nån film att titta på :)



Puss! -A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0