Here I have something to tell you...

Halloj!
Fin rubrik, inte sant? :)
Men i alla fall, igår på nyår så var jag ku bara hemma som sagt. Vi åt god mat och efterrätt. Sen blev det lite godis och senare vid tolv slaget blev det massa smällar. Det lät som fan vid tolv !
Efter det så kollade jag på tv, och jag var typ astrött så somnade ganska tidigt.
Gick upp vid halv elva- elva och slappa till ett typ, sen vid kvart i tre drog jag till Helena och kom från henne vid halv sju. Åt nyss middag, tacooooos!, och Helena kommer snart för vi ska sova över här :D hör antagligen av oss ikväll, men om inte, ha en underbar kväll! <3

Puss - A

Här kommer en ful bild på mig när jag läser och en till som också var ganska ful, är tagna i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0