Girls night!

Morsning!
Ja, har ju redan skrivit om att vi ska titta på film hemma hos johanna så det är inte nödvänligt att jag påminner er :)
Dagen idag var i alla fall asrolig, skratta massa! Fikade lite där i mellan också, bullar och pepparkakor tillsammans med en sjuukt god saft som helena har hemma, den är hemmagjord så jag vet inte riktigt vad det är för
saft, hehe :P
Åt god midda och ska snart leta fram lite popcorn och annat gott jag ska ta med hem till Johanna :D
Blir en mumsig kväll med bra film! Trots att jag också sett filmen några gånger, men som helena sa:  Man tröttnar inte på den! Den rekommenderas starkt !
Ska ta och dra mig mot johanna nu så..

Den här är också ganska gammal....

Puss! - Amanda


Kommentarer
Postat av: helena

Behövde bara kommentera men det e vinbärssaft;)

2012-01-16 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0