:(

Blää, hatar mitt knä, hindrar mig från allt! Har inte kunnat springa normalt på typ... 1 månad!
Hade träning idag, men såklart kunde jag inte gå, fastän det inte är det roligaste med fys så är det bra och jag var sugen på att springa och röra på mig lite.
Ska inte träna någonting här i slutet av veckan, inte fotboll eller innebandy, för jag ska åka skidor på måndag och mamma kom ju såklart på att det kanske skulle göra ont att åka skidor, alltså jag skulle vila inför skidorna.
ÅÅh hatar mitt liv just nu!!:(

Nu ska jag träna lite hemma, typ lite annan fys.
OCH så måste jag PLUGGA! Blä nummer 2! Fast inte så jobbiga läxor ändå, typ SO, Svenska och franska.
Ganska enkla:D


Cutie!<3


Ähum, jaaa... bjuder:?


Nu.


Suddig men tyckte den va ganska cool ändå:P'



Lotta 16 år<3
Pussar, H<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0