Duschat!

Heej!
Hoppade nyss ut från att ha duschat, otroligt skönt!
Ska snart ta mig hem till helena för att titta på film (som helena berätta). Va hos ögondocktorn idag, så missade de sita två lektionerna :) Har fått dropp nu som jag ska använda. Ska droppa 4 gånger om dagen, lite jobbigt men jag vill inte att det ska vara så rött hela tiden :S För er som inte vet så har jag haft problem med mitt öga
så länge jag kan minnas, ibland är det värre och ibland är det bra. Nu typ de senaste 2 veckorna har jag varit lite ljuskänsligt och typ blickat asmycket så det är skönt att det ska bli bättre nu :D
Aja, nu ska jag fixa mig det sista och leta efter nån film och sen ska jag gå hem till helena :)

har inga bilder på den här datorn :(

Puss! -Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0