back in town!

Halloj!
Japp, rubriken talar. Är tillbaks från innebandy cupen, och Helena skrev ju på inlägget nedanför hur det gick och så . Det vari alla fall asroligt och skitmysigt ! Go lunch, midda och frukost var det också :D
Men idag vaknade jag vid halv tio och sov i tio timmar :D skönt att få sova ut för på cupen behövde vi på onsdagen gå upp vid åtta och på torsdagen klockan sex!! Hade tidiga matcher så man sov inte mycket för vi somnade typ vid elva- halv tolv :S
Men ska i alla fall snart gå hem till Helena, har fixat mig och så :)

Puss! / Amanda
P.S ni kanske undrar varför jag plötsligt lägger in en Massa bilder på USA? Men svaret är i alla fall att jag bloggar mest från ipaden och det är där vi har bilderna från USA :)

Här kommer en bild på en strand i USA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0