Trött!

Shit, är så jävla trött nu! Kom hem från middagen hemma hos Helena vid ett och så vaknade jag åtta! Vara bara sovit sju timmar + att vi hade en match idag :(
Aja, nu ska jag sluta klaga :D
Kan berätta lite om gårdagen.
Hade ju en match som började halv två, det tog typ en halv timme att åka dit så kom hem vid kvart över tre. Tog en snabb dusch och åt lite och ringde sen Helena :) vi åkte först till Ica för att köpa godis till kvällen, sen så gick vi hem hit och titta på ett inspelat avsnitt av Grey's Anatomy, sen så gick Helena hem till sig vid kvart över fem. Jag fixa mig och så och sen gick vi (jag, mamma, pappa) till Helena vid halv sju. Hade jätte mysigt! Först så satt alla och åt lite chips och drack lite läsk i tv-rummet sen så vart det förrätt och sen varmrätt och till sist efterrätt. Allting var suuper gott!! :D sen tittade ju vi på " The back-up plan" som Helena skrev :D

Idag vakande jag ju som sagt vid åtta och var lite seg och så där, började fixa mig till matchen vid elva och så åkte vi vid tio i och hämtade upp Helena och Johanna.

Jag kom hem vid halv tre duschade, bytte om och så där. Ska strax ta nåt att äta :)

Puss! -Amanda


Fin fin bild va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0