Svar på tal!

Thitti: Bästa minnet? Bästa stunden?
 Favorit rätt? Favorit dryck?
 Kär?
Säg en sak du vill göra innan du dör? :) <333

Svar: Jag har jättemånga,
 men ett av de är när jag red med Amanda på Gotland,
det var askuul:)
Jaa, alla stunder man har haft en mysig sova över-kväll är jätteroliga.
Som när vi sov över t.ex. på Gotlaand. Mysigt!
Pannkakor och typ kött! (asså inte tillsammans!)
Läsk!
Noppe;)
Hoppa bungyjump, nej skämta!
Kanske åka till typ Afrika/Australien:)<333


Idag har jag spelat singstar och buzz med Jojja och Amanda när vi sovit över.
Haha, slappa typ bara med pyjamas halva dan;)
Sen hade vi innebandymatch som vi vann!
Det stod 1-4 till de andra när det var knappt 10 minuter kvar, men vi gjorde 4 mål då så det blev 5-4, vi e såå bäst!
Ellen gjorde 3 mål bara på frislag och Bella K gjorde 2 mål. Alla va assnygga!
Nu ska jag nog ta en dusch, klappa Buthe (har alla möjliga smeknamn på honom, ni får gärna hjälpa mig att dryga ut listan!), träna lite gitarr och äta.
Senare blir det melodifestivalen;) <33

nån random bild kaske haft den tidigare<3
-h<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0