Svar på tal!

Anonym: Visste allt utom nr 5!!!!!!
Svar: Vem kan det vara:P Visste du inte att vi var gottegrisar på heltid?!?!:D Haha;)



Igår överrraskade jag, Amanda, Thitti och Maja Johanna för hon har fyllt år men ni kan läsa om det på ''Thittibandstigen.blogg.se'' fast det står lite längre ner med rubriken ''Överraskning!!'' eller nått sånt;P
Aja men jag kom hem typ kl. kvart i 4 från Amanda för jag var utelåst, hehe smidigt, hade glömt nycklar såå...
Men innan dess var jag o Amanda hos Jojja och vi jaa hade sovit över bara vi 3 för Maja och Thiitti kunde inte va me, men vi körde lite Eyetoy, Singstar och Buzz haha kuul + att vi ritade på ballongerna vi hade blåst upp och det var ganska många:P
Nu måste jag städa mitt rum:(
-Puss<333 /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0