Surprise!

Haha, jag Helena, Thitti och Maja hade fixat en överraskning till Johanna. Så igår efter träningen så gick vi hem till johanna, vi hade pratat med hennes mamma så hon hade ställt upp dörren, och sen smög vi in i ett rum medan de åt. Vi hade bakat cupcake och chokladbollar sp vi fixade de på en liten tallrik och tände ljusen, sen hörde vi att det kom nån i trappan så vi ställde oss vid dörren och när det öppnades så ropade vi " surprise!" men sen så var det bara hennes mamma som skulle kolla att vi kommit, hahaha :), och sen kom Johanna ner för hon hörde huskroppen och då öppnade hon dörren och vi skrek " surprise! ", och hon blev asrädd! Hahaha, skulle jag också blivit! Det var i alla fall askuul! Sen så sov jag och Helena över där men thitti och Maja kunde inte :( men vi hade en mysig kväll med lite film, Singstar och eye ! :D
Vi vaknade vid halv tio idag och då spelade vi lite eye toy sen åt vi frukost och sen slappa vi lite och ritade på ballonger, haha vilket liv! :D sen gick jag och Helena hem vid tre :)
Ska i alla fall gå på teater med familjen ikväll och före det ska vi äta på en restaurang ska åka vid halv fem så ska upp och fixa mig nu :)

Puss! -Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0