SPORTLOV!

Så jäkla nice att det är sportlov fastän jag tyvärr inte ska åka så mycket skidor så är det skönt med lite off från skolan;)
Nån som ska vara hemma typ helgen eller måndag tisdag? Som kanske vill göra nått då? UMGÅS..!?
Jaja kommentera i kommentarfältet om ni är tillgängliga;D
Just nu är Amanda på begravning och då tänkte jag ''jag kanske kan fråga jojja om hon vill göra nått'' men så kom jag på att hon också är på begravning:S (typiskt mig att vara VÄLDIGT ologisk) och så bara '' maja då?''
Noppe också på begravning + Thittti me!
Så då är frågan.
Vad gör man första dagen på sportlovet + att det är fredag?
Vi har ingen träning (tror jag:S) för många skulle resa bort, så jag är liteeee utråkad.
Heeeejdåå!
Ser blöig ut så no picture!
<333


Kommentarer
Postat av: thitti

messa mig!! kanske kan ses imorgon kväll! :D drar ju till sälen på söndag så då kan väll du o jag o några träffas hos någon så kan vi kolla på melodifestivalen eller så? messa mig!för det skulle va nice att va me kompisar kvällen innan man drar iväge i en vecka :D <33333

2012-02-24 @ 18:23:50
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0