no rubrik;)

Har precis ätit frukost och ska ta och klä på mig + borsta tänderna.
Som Amanda sa så spelade vi Wii igår och lockade varandras hår.
Tyvärr har jag ingen bild på mina lockar från igår och idag kan man inte kalla de lockar, snarare typ ''världensfulastemorgonruffs-hår'' Bläää!
Idag ska min familj och jag gå på nån utställning av nått slag, för egentligen skulle vi göra det igår men det var sista dagen Amanda skulle vvara hemma så då ville jag va me henne, men så idag har Lotta träning så hon kommer inte kunna följa me...:S
Jojja, jag hörde att du skulle vara hemma i veckan:D
Om du är ledig nån dag, hör gärna av dig till mig, så slipper jag dö av tristess här hemma!;)
Tack på förhand!<333
Puss allihopa!<3 /h;)


gammal bild!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0