Ja..

Hatar blogg.se, asså såfort man ska skriva ett nytt inlägg så försvinner det andra!
Som mittt tilläggsinlägg, nu ser det helt muppat ut när jag bara slänger in nått helt random inlägg, men här kommer inlägget jag skrev men som försvann;


HÄR är mina fotbollsskor:


men somsagt, de va lite annorlundare i färgen;P

Idag var den sista dagen på elevensval- veckan:(
Idag hade jag iallafall engelska och vi hade nån utbytesstudent som gick runt på skolan och han var lite hos oss och presentera sig själv och prata lite.
Vi hade iaf en typ av nyhetssändning på engelska.
Man skulle, tillsammans i en grupp på typ 4 peroner, ta nyheter i tidningen och prata om de på engelska och det var ganska roligt, men det var dessvärre inte eftermiddan;(
Vi kolla på ''This is England'' och den va inte så bra tycker jag, men om man gillar mobbning och misshandel på film så rekommenderar jag den.
 Men lyssna inte på mig för man har ju olika smak;)
-Puss, H<33
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0