Gelehjärtan!

Sitter just nu vid matbordet och läser lite och äter några överblivna gelehjärtan som mamma köpte igår, yummi! :D
Träning gick ganska bra, förutom att jag först körde in fingret i ett element och sen att jag fick en armbåge på näsan, hehe inte min bästa träning :D ska ta och duscha snart och kanske ta en nacke elr nåt.
Börjar halv tio imorn, har idrott och dånas vi bowla, whoooo!, och sen göra nåt rörelsepass, inte lika roligt menmen :P kan i alla fall sova ut lite :)
Nu ska jag alltså:
1. Läsa lite i boken och äta gelehjärtan
:)

2. Möjligt vis ta en macka elr nåt sånt.

3. Gå upp och duscha.

4. Träna lite på gitarren.

Sen vet jag inte vad jag gör efter, får se vad klockan är :)



Puss!<3 -A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0