Fredagsmys!

Har precis ätit en super god middag! Kött i sås med basmati-ris! Asgott! :D
Hade i alla fall en bra dag! Hade ju engelska, först skulle vi typ göra om lite egna nyheter i en grupp men jag hann inte va med på den för jag skulle till ögonläkaren halv tio. Gick ganska bra hos ögonläkaren, inget sämre men har fått en massa tvättsaker som jag ska använda morgon och kväll, sen ska jag typ ta en dropp 4 gånger om dan :S blir svårt att komma ihåg allt och så men vill ju inte få det tillbaka! :D
Ska i alla fall upp snart och ta ett långt skönt bad! Tar nog på mig ansiktsmask och smörjer in mig med bodylotion och så! Mysigt och skönt! :D


Puss!<33 -A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0