Spanien!

Tänkte berätta om dagarna i Spanien:
Måndag: Gick upp vid halv fyra och åkte till flygplatsen, träffade laget och så. Kom fram till hotellet tränade och åt, vi blev indelade i grupperna om vilka man skulle sova med och jag hamnade med Johanna&Frida vilket var asbra! :D
Tisdag: vi hade först träning på förmiddagen och åt sen lunch, sen åkte vi in till Barcelona och kollade lite i affärer och åt sen på en restaurang med hela laget :) Sen efter det åkte vi till Cap Nou och kollade på en match när Barcelona spelade! Fast jag var ju så sjukt osmart för jag glömde att ta med kameran dit! Aja, det var kul i alla fall, fast det var askallt sen och det regnade i andra halvleken och det var skitkaaaallt!
Onsdag: När vi vaknade på morgonen var vi aströtta för vi somnade typ ett för att vi kom hem sent från matchen. Men den dagen hade vi två träningar och sen fridtid därimellan :)
Torsdag: Vi fick lite sovmorgon och gick upp tjugo i nio, sen åt vi frukost och hade träning sen spelade vi en match på kvällen mot ett annat lag, vi vann! :D
Fredag: Vi behövde gå upp klockan sex för att vi skulle äta frukost kvart över sex :S Sen kvart i sju skulle alla samlas nere i receptionen för att checka ut och sen vid kvart över sju kom bussen och hämtade oss för att köra oss till flygplatsen. Sen åkte vi hem och när vi kom hem så var jag astrött så slappade bara och tittade på tv :)

Sen idag hade vi innebandy match, kvartsfinal och det gick inte bra, vi förlorade :(
Just nu sitter jag bara och slappar duschade förut också.




Puss<3-A



Btw, jag lägger upp bilder senare elr imorn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0