Sen träning?

Asså seriöst jag ska ha träning från 20.30 till 22.00!!
Fast den har blivit framflyttad en kvart men ändå, man kommer hem 10 VARJE måndag. Och på måndagar brukar jag va extra trött för att jag inte är så trött på söndagskvällen och därför somnar jag inte förrän typ halv 12. Då blir det att jag sover ganska lite och nu ska jag ha träning tills då jag borde vara i säng (inte sova då bara vara i säng och typ läsa i 1 timme) så det suuger verkligen!
Bakade ju kladdis me Mandie idag och den blev skitgod, okej man måste vara ganska amatörig om man failar med den kladdisen vi bakade, den var hur enkel som helst!;)
Nu ska jag kolla på tv i en halvtimme och sen får jag väl byta om då... Bli inte sura om jag somnar när ni pratar imorn i skolan, kommer typ ha sovit alldeles för lite:(
PussoKram -? ;) Haha<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0