Konsert

 Vad har ni gjort idag, kära läsare?
Jag hade ju gitarrkonsert och det var azuum!
Vi spelade sist så vi satt bara och kollade på alla som uppträdde (sång, dans, teater, komedi, piano, dragspel, gymnastik, m.m) och det var 2 akter så efter första akten gick vi och hämta gitarrenrna men vi fick ändå vänta ganska länge tills vi skulle köra.
Det var såna här strålkastarljus så vid genrepet blev man helt bländad för man var inte beredd:P
Mitt på dan så hade man en jättelång paus, typ 3 och en halv timme, så dåstack jag, Amanda och Veronika ut på stan och gick i butiker och fikade lite på Waynes coffee (stavning?) och sen så strosade vi runt lite också.
Nu ska jag kolla lite på tv men först byta om till pyjamas (gick upp kl. 7 men somna typ nästan 12 så e ganska trött...).
Har tyvärr inga bilder på konserten men ni kanske har varit på nån konsert i konserthuset så ni kanske vet ungefär hur det såg ut?;)
PussPuss -h<33
P.S. Jag hittade ett par byxor och en tröja igår så min klädbrist blev räddad, lägger upp bilder imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0