Home!

Är hemm från kusinerna nu, elr kom hem vid kvart i tio ;)
Hade i alla fall kul!
Vi kom till dem vid fyra och då fikade v och sen kollade jag, jonte och våra kusiner på gamla bilder och videor, kollade också på en film från USA som våran kusin redigerat och fixat, var jätte bra gjord!
Sen åt vi middag och kollade lite på tv. Vid kanske elva halv tolv gick vi bsrn ner till undervåningen där vi skulle sova oh kollade på film :D
Sen vakande jag först vid nio idag men somnade om till halv tio sen. Åt frukost och sen så ville mamma åka kóch kolla på IKEA så då gjorde hon och vi fyra det, fast jag och ena kusinen, som är lika gammal som mig, kollade runt i andra butiker som ligger precis brevid :)
Sen vid tjugo i ett åkte allihoppa vidare till mormor och morfar där vi fick påsklunch och lite godis och fika och middag! Hade jätte trevligt! :DD
Åkte hem vid halv nio ;)

Hoppas att ni också haft en bra påskafton! :D





Puss-Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0