Fjärilshuset

Här kommer bilder från fjärilshuset;


Massa puppor som hängde på pinnar!


Fanns massor av fiskar, och just de här va pirayor!


Massor av fina fjärilar




Just den här sorten såg vi väldigt många av


Fanns också massor av coola grodor (och spindlar, men de tog jag inget foto på, som tur va)
Den här blåa, lilla grodan är livsfarlig (syns tyvärr inte så bra)

Jag hade en fjäril på handen men den fick jag inget foto på eftersom kameran var runt min handled så ingen kunde ta ett foto med den då, men jag fick ett foto när en fjäril satt precis vid min fot och tillochmed klättrade upp på väg mot benet;





Och den här tycker jag va extra fin, eller vad tycker ni?;

Satt liksom en ensam fjäril på ett ensamt blad

Kommer kanske fler bilder senare;)

Puss -H<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0