träning

Snart har jag träning men först ska jag kolla lite på datorn, typ kolla bloggar och så. Ganska slapp dag i skolan idag, skulle kolla om tälten funka allihopa och jag ska sova me Evelina, Amanda och Sofie. Haha när vi skulle resa vårt tält så hade det kommit ut och in så vi märkte det efter massor av krångel och dessutom var det Elins tält så vi visst inte alls hur man satte upp det:P  Men tillslut gick det och då skulle vi ta ner det igen men nu hoppas jag att det kommer ta mindre tid att sätta upp det på riktigt på Gåseborg. Vi har iallafall bestämt oss för att ta me jättemycket godis så vi kan ligga och prata och äta godis:D
Nej nu måste jag snart byta om till träningen, Amanda lyllosen hade tidig träning så hon hinner hem till Idol, inte för att det e askul att kolla på utan för att det e så mysigt att ligga och slötitta lite, fast lite kul e det ju med de som sjunger asdåligt, men de nya personerna som sitter i juryn e helt störda! De e för kritiska och ska påpeka allt.
PuSSi och KramIS från mig!<333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0