Måndag:(

Uää jag hatar måndagar, de e så uäääiga!!! Det bra e att jag har musik sista lektionen så det e som att jag slutar typ ett  hahah:P Men musik e ändå helt okej ganska kul faktiskt. Nu har jag snart träning, okej inte jättesnart men kl 7 till halv nio:D Amanda har träning ca halv 5 idag så har lite (ganska mkt) ledig tid då jag kan göra läxor, kolla på tv och bara typ slappa och äta lite.
Igå hade jag match och vi vann me 6-0, fett bra vie!!
Sen efter åt jag hos amandaa för vi behövde göra en läxa tillsammans och vi åt pizza, MUMS!
Fast jag och Amanda dela på en pizza och Amanda hade för sig att de va jättestora så vi tog en barnpizza att dela på men så varen asliten nej men inte så stor och Jag blev nästan inte mätt på den pizzan men så åt jag lite pizzabröd och drack läsk (festmåltid haha) och åt lite kladdkaka och då blev jag mätt.
Världens godaste Söndagsmiddag!! Mums fillibaba:D

Haha scary!;)
Puss<333333 /H<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0