:) :D ;)

Heej! förlåt! Men det har varit så mycket läxor och träningar så man har inte hunnit! För nu har vi börjat med innebandy träning och då har jag träning på måndag, tisdag, onsdag OCH torsdag! Sen kommer vi ha typ en till innebandy träning på fredag också! Kommer att ha träning typ varje dag! Blir jobbigt! Men jag hoppas jag överlever :)
                                                     Men just nu tittar jag lite på tv och åt nyss lite nudelsoppa vilket var gott, ska nog snart duscha och göra lite läxor :( usch! fast i veckan har vi typ bara engelska, svenska och franska :) förra veckan hade vi typ asmånga, elr det kändes som det:) 
                                        
                 Hoppas alla får en bra måndags kväll !



                 Puss! /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0