Sjuk !:(

Jag är hemma och är sjuk :( jag har ont i halsen, jag hoppas att jag blir bättre till imorn. Men just nu tittar jag bara lite på tv och ska snart äta lunch. Sen ska jag kanske läsa i en bok som vi ska läsa i skolan, och kanske duscha :)
I fredags sov jag över med helena hemma hos mig, innan det åt vi pizza med jojja, det var gått men vi tog en vuxen pizza fast den var ändå ganska liten!
Men sen på lördagen spelade jag match vid typ halv två och sen när jag kom hem var jag med helena och sen på kvällen tittade jag bara lite på tv och åt godis :D
På söndagen hade jag ett utvecklingssamtal med min fotbollstränare, alla i vårat lag hade det, i typ en kvart och sen åkte jag hem åt lite lunch:)
Idag har jag träning men jag tror inte att jag kan gå eftersom att jag har ont i halsen :(
Hoppas jag kan träna på nästa träning.
Nu är jag hungrig så jag ska gå och äta lunch, fast jag vet inte riktigt vad jag ska äta men jag får se :D
Oj! det blev ganska långt!

Hejdå!
PUSS<33 /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0