Mormor och morfar!

                                               Ja, som ni kanske förstod har vi varit hos min mormor och morfar, och på vägen dit stannade vi vid en godis affär som har sjuuuk gott godis! :D
 Så det mumsade jag i mig hela kvällen! Fast först åt vi midda och det blev, kött och potatisgratäng :) det var GOTT. Sen i lördags (igår) så spelade jag innebandy match.
Vi förlorade men vi spelade ganska bra ändå tycker jag :) Annars har jag bara tränat fotboll och innebandy i veckan och gjort läxor.
Det var lite jobbigt den här veckan för jag hade träning varje dag och en massa läxor så de e därför jag inte har bloggat, hehe :)
Men nu ska vi typ ha lite ledigt från fotbollen så då kanske jag hinner blogga
lite mer :)

Puss!<333 /amanda

hihi, jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0