Korvopasta!

Heej, ja jag åt alltså korv och pasta till midda, det var
ganska gott :)
Idag hade vi halv hemstudiedag, vi slutade 12.40 ist för
14.20 det var sköönt! När vi slutade åkte jag och helena hem till
henne för att göra plättar (på receptet som ni kan se
 att helena har lagt in) de blev sjuukt goda!:D
Sen fixade vi lite på
dator och gjorde muffins i sista minuten (som helena sa)och sen så skulle jag åka till en sjukgymnast
för att kolla mitt knä, har haft lite ont :(
När jag kom hem därifrån att jag middag, sen läste jag lite,
gjorde SO och nu sitter jag här och skriver:D
 Här kommer nåra  bilder :)


Den här är tagen i thailand för något/några år sen längtar tillbaka!


jag, i thailand :)

Puss!<333/ amanda


Kommentarer
Postat av: Thitti

Haha jag åt korv o pasta till middag också! :D <3333333

2011-10-24 @ 19:58:31
URL: http://Http://thittibandstigen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0