Tisdag!

Hallooj allihoppa!
Vi hade en fett najs tisdag ida! Vi började kvart över nio och slutade tio över ett! soooft!
Vi skulle få besök av ''No smoking generation'' fast hon va typ sjuk så
vi kollade på nån film om rökning.
i alla fall så är vi hemma nu och har ätit gröt, snart ska vi baka
kladdkaka, vi kanske lägger upp en bild :)
Och vi och några andra (Cassandra, elin, hanna och malin)tänkte samla in
pengar till UNICEF :)
Gör de ni också! :D
Vi tänkte sälja lite saker, vi får typp
500 var och resten ger vi till UNICEF :)




Ni måste bli bättre på att kommentera! :)


Kommentarer
Postat av: thitti

hur många läsare har ni per dag?

fett söööööta ni e älsklingar!! <3333

2011-11-22 @ 16:27:37
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heejj, jag känner inte er men asså har läst eran

Blogg och den e fett bäwssst !!!! Wiiii

Jag har tuvär glömmt lösenordet till min blogg

Sp jag kan inte blogga om eran blogg men lycka till <3333 :*

2011-11-29 @ 19:09:17
URL: http://wannabebrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0