Rubriker....

Helloo!
Asså jag kommer typ aldrig på nån bra rubrik
nån som har något förslag på nån elr nåt? Haha
jag vet, lite konstig fråga :S
Men idag är det i alla fall söndag, vilken suger,
och jag ska träffa helena snart, vet inte riktigt vad vi ska
göra men det får vi se sen :)
Men jag kan berätta om min lördag.
Först på morgonen så gick jag upp vid tio
och åt frukost och så för vi hade ju en innebandy match.
Sen när jag kom hem så gick jag och helena och hämtade
några pengar som vi skulle hämta :)
Efter att ha duschat och ätit lunch åkte vi till
kusinerna, en timmes bilresa inte så långt, för att fira
min morbror på hans födelsedag och så var vi där och fikade och så.
Vi åkte hem vid sju och kom hem typ åtta och då hade vi inte
ätit någon middag så vi åt pizza :D
Sen efter vi ätit så tittade vi på tv men jag var typ helt slut för jag
somnade framför tven, haha :D
sen så gick jag upp och la mig i sängen och somnade direkt :)
Och jag vaknade vid nio och åt frukost och så sen spelade jag lite sims och
hörde av mig till helena och nu sitter jag här och skriver :)

hahahahah, en gammal bild på mig! snygg jag e va? :D

Puss! /amanda




Kommentarer
Postat av: Thitti

Fin du e! <333

2011-11-27 @ 15:03:12
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0