Rubrik

Tjoo allihopa, nu sitter jag och kollar på lite hemsidor (facebook och nåra bloggar)
Amanda åkte tilll sjukgymnasten ca halv 4 så jag gick hem då, men vi ska kanske ut och sälja lite julblommor senare, runt 5, men vet inte för amanda har träning;S
Iförrigår va jag me Amanda och Maja, vi körde Twister och nått annat spel, kommer inte håg vad det heter:S Sen gick Amanda hem för hon skulle äta, men Maja åt hos mejj för, äsch jag orkar inte berätta vrf. Sen efter vi ätit kollade vi på Hitta nemo och Maj gick hem sen typ halv 12.
Igår vaknade jag typ halv 11 och gick upp frrån sängen halv 12, jag var aaastrött!!!!!!!! Hahha;D sen shoppade jag och mamma typ 1 till halv 3 och sen hade jag fotbollsträning så jag slappade lite efter den sen typ tills jag skulle lägga mig (21.30 typ blev kanske lite senare).
Idag hade jag ju skola (usch!) men jag skulle på morgonen till tandläkaren för att spänna åt tandställningen:(
Har lite ont nu men inte jätte.



Min nya jacka jag köpte me mum;)

Bailey Button
Skor jag ska köpa fast lite annorlundare (annan färg och ja lite smådetaljer;D)
Puss /H<333333
P.S. Ni e för dåliga på att kommentera!! Kom igen;D <33


Kommentarer
Postat av: thitti

snygg jacka!! och coola skor!! :D <3333

2011-11-14 @ 19:25:49
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0