Kusin!

Hej, idag ska min kusin komma :) Hon kommer nu på morgonen och ska stanna till imorn :) Idag ska jag till sjukgymnast klockan tio, nu på morgonen. Och efter jag har varit där vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Jag har i alla fall redan ätit frukost (fast klockan bara är 08.10 på höstlovet!?) och ska snart byta om och göra mig i ordning nu innan hon kommer :)
ja, vad tycker ni om vårat höstliga väder? Jag tycker inte om det så mycket, det är så kallt och blöt, nej jag är mer en sommar människa! :D Jag har inte så mycket att skriva men jag kanske inte kommer att blogga fören imorn bara så ni vet :)


haha, oj den var inte så jätte fin men den är från  sportloven :D

Puss!<33 /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0