Ja, vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik...

Hej! Jag vet att jag är lite seg att blogga (hehe). ¨men i alla fall, igår var jag med johanna och vi, ja gjorde inte så mycket: Spelade lite dator spel och åt nudlar till lunch vilket var riktigt gott! :D Idag är jag lite trött och började dagen med lite sims spel. Jag vaknade vid nio och sen åt jag frukost och spelade lite sims :D Nu ska jag snart duscha, känns som att jag inte har gjort det på länge :) Annars nu på höstlovet har jag bara slöat och ätit, haha :D Jag har inte så mycket mer att skriva men jag ska försöka klämma in ett inlägg i kväll också :)



lite suddig:S men det är på mig från thailand för något år sen! :D


Puss!<33 /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0