Halvhemstudiedag!

Som ni fattar hade vi halvhemstudiedaaag, asnajs!
Vi slutade typ kvart över 12 men jag (helena) stod i cafeet så jag hade inte så många lektioner.
Nu kan vi berätta lite om våran dag i skolan.
Helena
Jag stod som sagt i skolcafeet så jag hade typ bara
en halv lektion (idrott där vi spela minitennis)
sen lät Ida (hon som jobbar i cafeet) oss gå lite tidigare, Malin W och jag, så jag spelade pingis medan jag väntade på Amanda.

Amanda
Jag hade först idrott (kullebyttor, haha;P) sen så hade jag SO fast
våran lärare skulle ha utvecklingssamtal med någon och då fick vi har våran NO-lärare
ist :) Efter SO:n hade jag syslöjd och stickade, jag är
väldigt bra på det (elr inte), haha :D Sen slutade vi och jag gick upp till helena o vi åkte hem.

När vi kom hem så gjorde jag ägg till amanda, för jag var inte så hungrig, 
och hon åt också en macka. Efter ett tag typ klockan halv fyra blev jag hungrig
och då åt jag tre mackor med hallonsylt (asgott! ni borde pröva!:p)
och  amanda åt en macka (oinstressant inlägg, vet)

Men imorn så har vi en vanlig dag och börjar klockan 9, ganska najs faktiskt, och går till kvart över
tre, inte lika najs, fast ganska najs ändå :) (okej, töntigt vi vet!)
typ direkt efter sista lektionen (idrott) har vi gitarr, vi ska typ ha nåt uppspel om nån
vecka på en låt som ví spelat på i typ tre månader! :P
Jaja, vi behöver inte tråka ut er längre, haha :)
Men ni får kommentera om vad ni tycker vi ska blogga om så vet vi :)

Här kommer några snygga bilder på oss! :D


lite innebandy bilder! Helena e 3.an

snygga amanda!coola helena!

vi e skrattretande snygga! HAha!
PUSS! /helenaoamanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0