Bajsa påer!!

Hoho skämta bara me rubriken;P
Aja, men nu sitter jag och ska städa men ooorkar inte!
Mamma va ändå schysst och dammsög i mitt rum så nu ska jag bara städa undan min enoooorma klädhög på min stol;S
Idag hade jag en innebandymatch som inte gick så jättebra, för vi kör i elitserien så alla lag e asbra!
Stöörande!
Nu blir det städning sen middag sen typ kolla på tv, ska kolla på ''freaky friday'' på 5:an och kanske ''sex and the city 2'' men vet inte riktigt;S

Jaa, vad sägger man om min charmiga klädhög?;D
puuss/ Er Underhållare


Kommentarer
Postat av: Thitti

Haha fin kläd hög! Brukar också ha en hög me kläder på min stora blåa stol ;) <333

2011-11-27 @ 15:04:20
URL: http://thittibandstigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0