Varmt!

Jag kom just hem :) Det var grym varmt ida! Man kunde gå med bara armar och ben! Så skönt, inte precis vad jag väntade mig av maj :D Men det var lite jobbiggt också, om man sitter på lektionen och liksom de är jätte varmt! Lite jobbigt kanske? :D
Jag har ingen träning idag, och det är kanska sjönt för jag måste göra lite läxor, och det är ju såå varmt! Men jag hade träning igår halv fem och då va det grymt varm men som tur var körde vi inte så hårt, så man blev inte helt utmattad! :)
Idag har jag haft en väldigt skön dag, vi hade tre lektioner och sen en låång rast och sedan idrott sissta timmen! :D aja, nu ska jag slappaq och äta midda snart :D


/amanda <33



gammal bild på mig :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0